Lesson 30 (vocabulary) 1. はります : put up, post, paste : टाँस्नु 2. かけます(掛ます) : hang : झुन्ड्याउनु 3. かざります (飾ります) : display, decorate : सजाउनु 4. ならべます (並べます) : arrange, line up : लस्करै मिलाउनु 5. うえます(植えます) : plant : रोप्नु 6. もどします(戻します) : return, put ~back : फर्काउनु 7. まとめます(纏めます) : put ~ together, put ~ in shape, sum up : जम्मा गरेर मिलाउनु 8. しまいます: put things in their proper place : सामान लाई उसको सही ठाउँमा राख्ने 9. きめます (決めます) : decide : छान्नु 10. よしゅうします(予習します) : prepare one's lesson : पूर्व तयारी गर्ने 11. ふくしゅうします (復習します) : review one's lesson : समीक्षा गर्ने (फेरि पढ्ने) 12. そのままにします: leave things as they are : जस्ताको त्यस्तै छाड्नु 13. じゅぎょう(授業) : class : कक्षा 14. こうぎ (講義) : lecture : व्याख्यान 15. ミーティング : meeting : बैठक 16. よてい (予定) : plan, schedule: तालिका 17. おしらせ (お知らせ) : notice : सूचना 18. ガイドブック : guide book : गाइड बुक 19. カレンダー : calendar : पात्रो 20. ポスター : poster : पोष्टर 21. よていひょう (予定表) : schedule : तालिका 22. ごみばこ : ごみ箱 : trash can, dust bin : फोहोर फाल्ने भाडो (डस्टविन) 23. にんぎょう (人形) : doll : गुडिया 24. かびん (花瓶) : vase : गमला 25. かがみ (鏡) : mirror : ऐना 26. ひきだし (引出し) : drawer : घर्रा 27. げんかん (玄関) : front door, porch, entrance hall : प्रवेश द्वार 28. ろうか (廊下) : corridor, hallway : हल (गल्ली) 29. かべ (壁) : wall : पर्खाल 30. いけ (池) : pond : पोखरी 31. もとのところ (元の所) : original place : मूल रूपमा (पहिलाको ठाउँ) 32. まわり (周り) : round, around : वरपर 33. まんなか (真ん中) : center : बीच 34. すみ (隅) : corner (inside a room) : कुना 35. まだ : still : अझै かいわ (会話) 35. リュック : Rucksack : आपतकालीन झोला 36. ひじょうぶくろ (非常袋) : Emergency kit : आपतकालीन किट 37. ひじょうじ (非常時) : Emergency : आपतकालीन अवस्था 38. せいかつします (生活します) : live : बाँच्नु 39. かいちゅうでんとう (懐中電灯) : torch, flashlight : हाते लाइट 40. 〜とか、〜とか : and, so on : र, यस्तै よみもの (読み物) 41. まるい (丸い) : round : गोलो 42. ある~ : one ~, a certain ~ : भएको 43. ゆめ を みます (夢を 見ます) : Dream : सपना देख्नु 44. うれしい (嬉しい) : glad, happy : खुसी हुनु 45. いや[な] (嫌[な]) : hateful, disagreeable : घृणित, असहमत 46. すると : and, then : र, त्यसपछि 47. めがさめます (目が覚めます) : wake up : विउँझिनु © Routine of Japanese Study
0 Comments